28 d’octubre 2013

Galetes per pintar

L'altre dia, vaig rebre uns tutorials de Montreal Confections, sobre com fer unes galetes de Halloween.


Em va semblar molt interesant la idea, us explico:

Una galeta amb volum, i una paleta de colors, on cada nen i nena, només amb un pincellet mullat amb aigua la poden pintar.




I vist i fet... aquí teniu les galetes que he fet.



 Aquesta és la galeta que va pintar la Leah!!!!!!!!! A que li va quedar xula?




Paral.lelament, vaig veure que a Sabadell, la tenda Cook and Basics, feia un concurs de galetes de Halloween i vaig pensar que seria bona idea presentar la galeta. Dit i fet... he presentat la galeta.... Les galetes que tinguin més "m'agrada" passaran a una final, on s'escullirà la galeta guanyadora.

Si us ha semblat original la galeta, perquè no cliqueu a aquest enllaç i li doneu un m'agrada a la foto? Gràcies

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari