16 de maig 2012

Galetones primer aniversari de la Sarah

La setmana passada la Sarah va fer un anyet, i em van demanar unes galetones per celebrar el seu primer aniversari.

Em van demanar que la forma de la galeta havia de ser una estrella de sis puntes, amb el fons blau, i el demés com a mi em semblés.

Total, que vaig decidir fer una carona de bebito, amb quatre pels al cap, i la carona rodoneta, com la seva.

I el resultat va ser aquest


No em direu que no ténen certa semblança la galetona i la Sarah...totes dues fan la mateixa careta.

I sembla ser que a la Sarah li encanten les seves galetes



I com que de vegades fa pena menjar-se-les de lo boniques que són, doncs, vaig pensar de fer-ne més però només decorades com si fossin l'estrella de David i.... no en va quedar ni una!!!!!!!!!!!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari